super že pan Vítek zmínil v perexu způsob vývoje StarCitizen, i když jsem to zde párkrát psal, některým to stále nedochází a remcají že BETA StarCitizen v nedohlednu.....
žádná beta SC nebude, vývoj jde kupředu a plná hra muže vyjít klidně dnes večer nebo taky za 5 let, žádný termín pro tento styl vývoje nelze 100% určit
do hry se bude stále přidávat obsah a ten pochopitelně bude přinášet i bugy, v jednom patchi opravý chyby z předchozích měsíců a přidají nějakou novinku která se teprve začne projevovat a bude opravená až v dalším patchi
SC a má jiný vývoj než hry typu Battlefield, Call of Duty, Assassins Creed, kdy se hra vypustí a v následujících týdnech se vydají 2 opravné patche a tím je hra dokončená... toto zde nebude
- - - - - - - - - -
přirovnávat letání v SC k jízdě s ČD je nesmysl,
nikdy jsem neměl problém aktivovat QT, je pravda že ze začátku tam problémy byl a nebo musíš vědět jak na to, stačí otočit lod aby ztratila zaměření a znovu namířit na cíl, tím se restartuje nabíjení QT a pak už stačí skočit, ale nikdy jsem se nerozplácl o planetu a když už tak vlastní blbostí když jsem to neubrzdil
nicméně stále opakuji že je to hra která zde ještě nebyla a není z čeho čerpat na rozdíl od dříve zmíněných BF, CoD, AC.... které jsou recyklované jen s novým příběhem a mechanika, funkčnost hry stejná, na stejném enginu, na stejné nebo podobné grafice......
jak dlouho se dělalo třeba poslední Diablo, nebo GTA... .hmmm ?? ...
"Ted to stopneme a debugujeme..."
to nejde protože některé ty mechaniky jsou bud implementované jen částečně a nebo se tam teprve budou přidávat což by pak přineslo hromadu bugu do hotové hry
jádro hry je jakžtakž hotové a ted už se na to nabaluje jen ten obsah a celé se to optimalizuje
bohužel ani ta optimalizace nejde udělat hned, ale ani až na konci vývoje jako celek,
protože pokud hru optimalizuji ted, tak bude vyladěn jen ten obsah co tam je ted,
a naopak kdybych optimalizaci výkonu dělal až bude ve hře vše tak by byla nehratelná po dobu vývoje
vše se musí dělat průběžně a současně s každým patchem, který přinese nějakou novinku a přijde i část optimalizací
příkladem budiž kontejnerové načítání světa,
dřív musel server pracovat se všemi daty od všech hráčů a to pak posílat i všem hráčům a proto taky hra a servery padaly, protože všichni měli všechno....
ted načítání prostoru funguje tak že se stahují data jen z okolí hráče (pochopitelně v trojrozměrném prostoru) a dále se přednačítají data o prostoru 0,5 kilometru do stran a 2 km před hráčem, s tím pracuje server i klient, klient tak není zatížen daty z celého serveru od všech 60 hráčů a server není přetížen statisícem požadavků ale zpracovává jich už jen několik tisíc
Dřív jsem na to spěchal a nadával že se vývoj vleče, ale poslední rok mi to ani tak nevadí, popravdě ani není moc čas hrát, letos, vlastně na přelomu roku jsem měl asi 150h v DayZ a asi 20h v StarCitizen a to jsem minulý týdne měl dovolenou a ani jedenkrát jsem nezapnul žádnou hru (asi už stárnu) :D ...už se nehoním za dokončením SC a nechám tomu volný průběh, každopádně se těším až toho tam bude víc a hlavně více hvězdných soustav,
narval jsem do toho šílených $1,004.30 USD tak ted už jen čekám
PS: 1000$ jsou drobné proti tomu co do toho narvali moji spoluhráči , přijďtě nás navštívit
https://www.facebook.com/groups/starcitizencz/ na stránce je i náš Discord